فروش ذرت روس درجه دو بندر فریدونکنار

فروش ذرت روس درجه دو بندر فریدونکنار

ذرت روس در دو نوع درجه یک و درجه دو در بازار توزیع می شود . ذرت روس درجه دو، در بسیاری از مواقع نسبت به درجه یک پرفروش تر و متقاضی بیشتر داشته است .

ذرت درجه دو در مقایسه با درجه یک از نظر کیفیت رتبه کمتری دارد و با کاهش قیمت مواجه است . در بسیاری از مواقع که ذرت درجه یک قیمت بسیار زیادی در بازار دارد و یا در دسترس نیست ، بیشتر مصرف کنندگان حداقل یکبار از ذرت درجه دو استفاده می کنند . استفاده از ذرت علاوه بر تامین خوراک دام ،کاربردها و فراورده های متعدد دیگری نیز دارد و استفاده از ذرت درجه دو در صورت عدم وجود کپک و مواد زائد نیاز مصرف کنندگان را مرتفع می سازد .

نمونه هایی از فراورده های ذرت دامی و غیر دامی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

روغن ذرت

ترتیلا

آرد ذرت

نشاسته ذرت

کنسرو و …

بندر فریدونکنار در استان مازندران ، از سال 1386 تا کنون در حال فعالیت تجاری بوده است و بیشتر فعالیت این بندر در تخلیه و بارگیری غلات و کالاهای عمومی است .با فراهم شدن هرچه بیشتر امکانات دریایی بندر فریدونکنار در سالهای اخیر و دسترسی نزدیک به تهران ، بازرگانان زیادی را توانسته به خود جذب نماید .

شرکت تجاری کهن ترید با سابقه مفید در صادرات و واردات خوراک دام ، کلیه محصولات ازجمله ذرت روس درجه دو و درجه یک را برای مشتریان با مناسبترین قیمت عرضه می نماید و  مشتریان محترم می توانند محصول مورد نظر را با حجم دلخواه خریداری نمایند .

مصرف کنندگان محترمی که متقاضی تهیه ذرت روس درجه دو هستند هم اکنون می توانند با کارشناسان فروش شرکت کهن ترید در ساعات اداری تماس حاصل نمایند و از اطلاعات لازم جهت ثبت سفارش و مشاوره قبل از خرید برخوردار شوند . همچنین در صورت تمایل به آشنایی با سایر خوراک های تکمیلی دام ، می توانند در کانال رسمی تلگرام کهن ترید عضو شوند تا در جریان اخبار بروز این حوزه قرار بگیرند .