خرید سویا هندی تضمینی از بندر

خرید سویا هندی تضمینی از بندر

هند بزرگترین تولید کننده و صادرکننده سویا درآسیاست .شرکت تجاری کهن ترید ، برای مشتریان عزیز خرید سویای هندی تضمینی از بندر را فراهم آورده است .

با توجه به موقعیت جغرافیایی هند در جنوب آسیا ،سویای هند در بنادر جنوبی و اغلب در بندر امام وارد می شود .سویای هندی و کنجاله آن در بازارهای آسیا با محصولات کشورهای آمریکای جنوبی مثل برزیل و آرژانتین رقابت دارد .

ایران خریدار عمده کنجاله سویا از هند است در دو سال اخیر واردات سویا به ایران به بیش از 500هزار تن رسیده است .

کنجاله سویا بهترین منبع پروتئین گیاهی برای مصرف دام و مخصوصا طیور است . این  نوع ماده اولیه  قابلیت هضم مناسبی از نظر ساختمان پروتئینی دارد و تعادل اسید آمینه بیشتری در مقایسه با سایر پروتئین های گیاهی دارد با توجه به اینکه کنجاله سویا از منابع پروتئین خوب و قابل قبولی برخوردار است ولی از نظر برخی اسیدهای آمینه ضروری مثل متیونین دچار کمبود است .

نحوه روغن کشی وچگونگی کیفیت این کاراز دانه سویا می تواند بر کیفیت کنجاله موثر باشد لذا نحوه روغن کشی از سویا بسیار حائز اهمیت است .

کنجاله های سویا و انواع پروتئین های خام موجود در آن :

در کشورهای مختلف مثل برزیل ، آرژانتین، هند و … بر اساس تحقیقات و آزمایشات انجام شده بر روی انواع کنجاله ها مشخص شده ، پروتئین خام کنجاله سویای هر کشوری متفاوت است و علت آن نیز نوع کشت و شرایط اقلیم آنجاست . میزان پروتئین خام در کنجاله سویا برای خوراک دام مخصوصا طیور صنعتی بسیار با اهمیت است .

بررسی فیبر خام در کنجاله سویا و اهمیت آن :

فیبر خام قابلیت هضم پایین تری در طیور دارد و ماده با ارزشی محسوب نمی شود و منجر به کاهش انرژی می شود .

انواع کنجاله های سویایی که در کشورهای مختلف تولید می شود در آزمایشگاه ها بررسی و بر روی ارزش غذایی آنها تحقیقات مفصلی صورت می گیرد که نتیجه این تحقیقات بر روی قیمت این محصول بسیار موثر است .

ایران باتوجه به میزان بالای مصرف خوراک دام مخصوصا کنجاله سویا برای طیور از کشورهای مختلف واردات انجام می دهد .

مهمترین کشورهای صادر کننده کنجاله به ایران عبارت است از :

برزیل

آرژانتین

هند

واردات کلیه کنجاله ها از کشورهای  یاد شده در بنادر جنوبی و اغلب در بندر امام وارد می شوند و پس از تحویل به سایر استانها توزیع می شود .خرید سویا هندی تضمینی، در شرکت تجاری و نیک نام کهن ترید در طی برای مصرف کنندگان عزیز به صورت جزئی و کلی  فراهم است  .

مشتریان گرامی که قصد خرید سویا هندی تضمینی از بندر را دارند می توانند با مراجعه به صفحه تماس با ما ،با کارشناسان مجرب در واحد فروش تماس بفرمایند و از شرایط و نحوه فروش اطلاعات لازم را کسب نمایند .