فروش ذرت روس درجه دو بندر

فروش ذرت روس درجه دو بندر

فروش ذرت روس درجه دو بندر در سالهای اخیر با رشد دامداری ها و مرغداری ها و همچنین در صورت عدم دسترسی یا افزایش قیمت ذرت درجه یک رونق خوبی پیدا کرده است .

روسیه مهمترین کشور تولید کننده انبوه ذرت در آسیای شمالی است که شرایط خوبی برای واردات ذرت به ایران به لحاظ نزدیکی و سهولت حمل و نقل دارد . به دلیل حجم بسیار زیاد واردات ذرت دامی ،کلیه بندرهای شمالی آماده دریافت خوراک های دامی ازجمله ذرت و حتی کنجاله هستند .

فروش ذرت روس درجه دو بندر توسط شرکت های بازرگانی به صورت عمده و جزئی انجام میشود و مشتریان می توانند ذرت مورد نیاز سالانه خود را خریداری نمایند . از متقاضیان مصرف ذرت در صد کمی مربوط به دامداری و مرغداری هاست و حجم قابل توجهی مربوط به کارخانه ها است که برای تولید سایر فراورده های ذرت مثل روغن ، آرد ، نشاسته ، ترتیلا و … خریداری می شود .

شرکت نیک نام کهن ترید با تجربه مفید و مشتری مداری همه ساله در کنار مشتریان محترم بوده و تلاش نموده تا شرایط مساعد خرید را برای عزیزان فراهم نمایند . کارشناسان مجرب واحد فروش آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان گرامی در مورد نحوه فروش ذرت روس درجه دو بندر و سایر محصولات دامی می باشند .