خرید بهترین انواع سویا

خرید بهترین انواع سویا

سویا به سبب فراورده های متعددی که دارد بسیار پرکاربرد است ، خرید بهترین انواع سویا را می توانید در شرکت کهن ترید به صورت کلی یا جزئی خریداری کنید .

مهمترین کاربردهای سویا  تولید کنجاله برای تامین خوراک دام و طیور است که از فرایند روغن گیری بدست می آید .سویا با توجه به نوع خاک و موقعیت آب و هوایی که کشت می شود کیفیت های متفاوتی می تواند داشته باشد که این نتیجه در آزمایشات انجام شده بر روی سویای کشورهای مختلف بدست آمده است .

در ساختار دانه سویا به طور تقریبی می توان گفت 50درصد پروتئین و 15 درصد روغن موجود است و مابقی آن را املاح دیگر مثل پتاسیم ،نیاسین و غیره تشکیل داده است .

واردات سویا از 3 کشور به ایران انجام می شود :

هند

آرژانتین

برزیل

هند از زمین های زراعی خوبی برخوردار است و در سالهای اخیر با استفاده از سیاست های خوب کشاورزی  مهمترین کشور تولید کننده سویا در جهان است و حتی این محصول با سایر محصولات آمریکای جنوبی در رقابت است . هند در آسیای جنوبی جزو تولید کنندگان انبوه محصولات کشاورزی و صادر کننده به سایر کشورهاست .

انواع سویا موجود در بازار با توجه به کیفیت و درصد میزان املاحی که دارند قیمت های متفاوتی دارند .

مشتریان محترم جهت خرید بهترین انواع سویا وآشنایی با سایر انواع آن می توانند با کارشناسان فروش شرکت نیک نام کهن ترید تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را کسب نمایند .

علاوه بر سویا خارجی ، نوع داخلی آن نیز در انبارهای اصفهان ، کرمانشاه ،مازندران نیز موجود است  و نوع داخلی نسبت به خارجی از بنادر جنوبی در زمان کمتری به دست مشتری خواهد رسید .

سویا طبع گرم و خشکی دارد و بهترین شرایط کشت و تولید آن در مناطق  گرمسیری است . نیاز به آب زیادی ندارد و در مقایسه با ذرت از آفت های کمتری برخوردار است و تولید آن در ایران نسبت به ذرت مقرون به صرفه تر می باشد .

مشتریان عزیز برای ثبت سفارش خود می توانند با مراجعه به صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایند .