نرخ ذرت روس زودبارشو

نرخ ذرت روس زودبارشو

نحوه حمل و نقل ذرت روس به مقصد مشتری متفاوت است و هزینه های آن نیز یکسان نیست . نرخ زودبارشو نسبت به دیربارشو با توجه به ارسال سریع گران تر است.

روسیه در آسیای شمالی مهمترین کشور وارد کننده سویا و ذرت به ایران است و بسیاری از بازرگانان تمایل به واردات خوراک دام و طیور از این کشور را دارند . همسایگی نزدیک با روسیه ، نزدیک بودن بنادر شمالی به تهران و برخورداری از امکانات فرودگاهی و دریایی از مزایای واردات ذرت روس است .

حمل و نقل کالای داخلی یا خارجی برای مشتری به دو شکل انجام می شود :

زودبار شو

دیر بارشو

ارسال بار به صورت زودبار شو ، بدون معطلی و اتلاف وقت بارگیری و به مقصد مشتری ارسال می شود ، در روش دیربارشو ، بارگیری بسیار زمان بر است و دیرتر به دست مشتری می رسد و ممکن است حدود یک ماه به طول بینجامد .

مشتریان می توانند برای مدیریت هزینه های خود و در صورتی که تعجیلی در دریافت سریع محصول ندارند از روش حمل و نقل به صورت دیر بارشو استفاده نموده  و هزینه کمتری پرداخت کنند . ذرت روس زودبارشو از بنادر شمالی بارگیری و در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد ارسال می شود ، بسیاری از مصرف کنندگان تمایل دارند تا هزینه بیشتری پرداخت نموده ولی محصول را به موقع و در زمان کمتری دریافت کنند .

مشتریان عزیز برای اطلاع کامل از قیمت ذرت روس زودبارشو یا سایر محصولات ، با کارشناسان فروش شرکت کهن ترید می توانند در تماس باشند . کارشناسان فروش در روزها و ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و ارائه مشاوره قبل از خرید به عزیزان هستند .

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان فروش لطفا به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید و در صورت تمایل به دریافت بروز اخبار این حوزه عضو کانال تلگرام  شرکت کهن ترید شوید .