قیمت ذرت برزیل

خرید و فروش ذرت برزیل

خرید و فروش ذرت برزیل

ذرت برزیل یکی از چند کالا های وارداتی در بازار ایران است که رونق زیادی در خرید و فروش دارد .خرید و فروش ذرت برزیل به دلیل افزایش تقاضا در طی سال هم در بنادر جنوبی فعال است.

ذرت برزیل در مقایسه با سایر کشورهای واردکننده ذرت در آمریکای جنوبی به دلیل فراوانی و کیفیت محصول ،بیشتر مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است . خرید و فروش ذرت برزیل به دلیل موقعیت جغرافیایی برزیل و دسترسی به آبهای آزاد صرفا در بنادر جنوبی انجام می شود که بندر امام خمینی مهمترین آنهاست . ذرت برزیل همواره در بازار ایران بیشترین مصرف را به خود اختصاص داده است و رقیب مهمی نسبت  به ذرت روسیه است .

خرید و فروش ذرت برزیل در بنادر جنوبی توسط شرکت های بازرگانی خوراک دام و طیور انجام و برای مشتریان ارسال می شود .مشتریان می توانند به طور مستقیم و از طریق ثبت سفارش خود در شرکت کهن ترید ذرت مورد  نیاز را سفارش داده و در صورت درخواست حمل زودبارشو در اولین زمان ممکن دریافت کنند .

مشتریان با مراجعه به شرکت کهن ترید می توانند نسبت به مشاوره و ثبت سفارش خود با کارشناسان فروش ارتباط برقرار نموده و با عضویت در کانال تلگرام از سایر محصولات خوراک دام نیز مطلع شوند .